Батькам

Шановні Батьки, ця сторіночка блогу присвячена Вам!



Усі батьки хочуть, щоб їхні діти були здоровими, слухняними, аби добре вчилися і, зрештою, виросли хорошими людьми. І як багато в здійсненні ваших мрій і сподівань залежить від вас самих, від нас, дорослих.
Тому в цьому розділі Ви завжди зможете ознайомитися з цікавою інформацією стосовно виховання та навчання Ваших дітей.

Шановні Батьки, виховуйте дітей так, щоб в чудовий день почути:

Дякую Вам за те, що давали мені чесні відповіді на важкі запитання.
Дякую Вам за те, що ви завжди з розумінням відносились до мого бажання бути незалежним і давали мені свободу.
Дякую Вам за те, що ви дозволяли мені робити помилки.
Дякую Вам за те, що ви завжди так доброзичливо відносились до моїх друзів.
Дякую Вам за те, що ви ніколи не нагадували мені про мої помилки.
Дякую Вам за те, що ви пробачали мої грубі та образливі слова і зауваження.
Дякую Вам за те, що намагалися давати мені більше безумовної батьківської любові, ніж грошей.
Дякую Вам за те, що ви навчили мене поважати авторитет інших людей, цінувати відвертість.
Дякую Вам за те, що ви виступали проти моїх хибних та неприємних вчинків, ніколи не погоджуючись з ними.


"До школи з батьками", або як спілкуватися з вчителем


 У новому навчальному році зустрітися з вчителями доведеться не лише учням, а й батькам. Привід для такого спілкування може бути різним - від звичайних батьківських зборів до виклику в школу класним керівником. Всі батьки люблять своїх дітей, тому частіше виявляються на їхньому боці, заздалегідь негативно сприймаючи вчителя. Часто це призводить до нового витка проблем.
Як же правильно побудувати стосунки з вчителем, щоб всі залишалися задоволені одні одними - і батьки, і педагог, і учні?
 Як спілкуватися з вчителем – батьківські збори


Батьківські збори - це колективна зустріч. Педагог повинен винести на обговорення проблеми класу, організаційні питання, ознайомити батьків з новими наказами та постановами. Бесіди з учителем «тет-а-тет» від батьківських зборів чекати не варто. 
Головне завдання батьків - уважно слухати: записувати важливе, відзначати для себе теми, які потрібно обговорити з дитиною. Якщо викладач захоче поспілкуватися з кимось із батьків окремо, він сам скаже про це. Нав'язуватися з розмовами про вашу дитину під час колективного обговорення класних проблем не потрібно, і вже тим більше не потрібно при всіх питати, про успішність, того чи іншого учня. Уявляєте, в яку безглузду ситуацію ви потрапите, якщо ваша дитина неуспішна? Та навіть якщо і успішна, то навряд чи про це буде цікаво слухати іншим батькам.
В крайньому випадку, можна запитати, коли вчитель готовий вас прийняти, щоб обговорити питання, які вас цікавлять. Але ніколи не забувайте, що колективні проблеми не менш важливі, ніж особисті, адже ваша дитина - частина колективу і її успішність багато в чому залежить від того, що її оточує в школі.



Як спілкуватися з вчителем – вас викликали до школи

По-перше, не нехтуйте зустріччю. Яка б не була у вас зайнятість, потрібно знайти час для спілкування з учителем, адже одна невирішена проблема може перерости в серйозний конфлікт. По-друге, діалог з учителем варто починати з позитивної ноти. Наприклад, так: «Спасибі, що ви знайшли час зустрітися зі мною, і обговорити проблеми моєї дитини. Я сподіваюся, що ми знайдемо правильне рішення». Розмова між двома дорослими людьми має відбуватися на рівних. Не намагайтеся «тиснути», якщо ви старші за педагога. Не піде на користь і зворотна ситуація - коли вчитель старший і батьки схиляються перед його авторитетом, і погоджуються з усіма висновками педагога.
Якщо в процесі бесіди з'ясується, що педагог мав рацію і його претензії до дитини обгрунтовані, найкраще визнати це. Якщо ж учитель, на вашу думку не правий, то варто вислухати його мовчки, прийняти все почуте до уваги і вже після цього без емоцій вирішувати, як поводитися далі. Спори, демонстрація своєї переваги лише погіршать ситуацію. В обох випадках, коли вчитель правий чи не правий, розмову можна перевести в мирне русло спокійної фразою: «Спасибі, що розповіли про проблему. Я прийму до відома. А чи є у моєї дитини якісь успіхи? »
Часто трапляється так, що успішність дитини знижується через проблеми в сім'ї. У цій ситуації потрібно бути гранично відвертими з учителем і чесно розповісти йому про те, що сталося вдома. Якщо школяр переживає внутрішню драму, педагог повинен знати про це, щоб вибрати модель взаємодії з дитиною.



Як спілкуватися з вчителем – ви вирішили поговорити з учителем, тому що дитина скаржиться на несправедливі оцінки


Зустріч з учителем треба призначати заздалегідь (наприклад, по телефону або по електронній пошті), а не вриватися в клас в середині уроку з криками: «Чому ви поставили моєму синові двійку?». Поважайте час вчителя: по-перше, незапланована зустріч може відвернути його від перевірки контрольних робіт або підготовки до уроку, а по-друге, через зайнятість педагог не зможе приділити достатньо уваги вашій проблемі.
Питання, яке вас турбує, потрібно сформулювати заздалегідь, щоб говорити конкретно і по справі.
Якщо причиною візиту в школу стала недавно отримана двійка, батькам перед зустріччю з вчителем варто відкрити підручник і запитати, що знає дитина по темі, яка була оцінена незадовільно. У більшості випадків виявляється, що вчитель мав рацію. Діти, навіть якщо вони навчаються на «добре» і «відмінно», дійсно можуть не підготувати домашнє завдання. Тоді мета вашої розмови з учителем - зрозуміти, як допомогти дитині освоїти складний матеріал.
Але навіть якщо вчитель не правий, вести діалог потрібно в поважній манері. В цьому випадку ви можете запропонувати педагогу ще раз перевірити знання дитини і дати їй шанс виправити погану оцінку. Ні в якому разі не беріть з собою на зустріч дитину! Розмова батьків і вчителя - це розмова дорослих людей.
Багато батьків скаржаться на те, що педагог спеціально занижує оцінки учням, щоб потім запропонувати свої послуги як репетитора. Якщо ви опинилися в такій ситуації, то все одно не потрібно самостійно доводити свою правоту. Краще, якщо розмова з учителем зайшла в глухий кут і вихід з конфліктної ситуації не був знайдений, звернутися до директора школи, але при цьому ви повинні бути готові до того, що адміністрація навчального закладу перевірить знання дитини з навчального предмету.

Якщо ж виявиться, що учень справді погано володіє матеріалом, не намагайтеся «задобрити» вчителя подарунками. Поговоріть з педагогом відверто, зізнайтеся, що були не праві, а всі презенти залиште до того моменту, коли проблема буде вирішена.
Йти ж до директора школи відразу після виникнення проблеми, минаючи кабінет вчителя, не варто. Це поширена помилка, якої припускаються багато батьків. Вчитель повинен відчувати, що ви готові до діалогу з ним, а не думати, що в будь-якій ситуації ви будете скаржитися на нього керівництву.
Вчитель - один, а дітей багато. Про це варто пам'ятати усім відповідальним батькам, тому не потрібно ігнорувати прохання педагога прийти на зустріч, але і ходити в школу занадто часто теж не варто, нав'язливість викличе роздратування у педагога і завадить благополучному розв'язанню конфлікту.
Однак, якщо ви бачите, що успішність дитини знизилася, не чекайте «сходження лавини», а краще відразу поговоріть з вчителем. Педагог оцінить вашу зацікавленість, і разом ви зможете знайти вихід з будь-якої складної ситуації.
Підтримуючи з учителем доброзичливі стосунки, розповідаючи йому про домашні проблеми, які могли вплинути на успішність або поведінку школяра, зберігаючи при цьому тактовність і повагу, ви зможете створити грунт для позитивної взаємодії з педагогічним колективом школи. Будь-який професійний педагог завжди піде назустріч дитині, бачачи, що батьки зацікавлені в подоланні труднощів.

Джерело: ДітиІнфо

Поради батькам п'ятикласників

·         У ВАШИХ ДІТЕЙ ПРОБЛЕМНО-ПЕРЕЛОМНИЙ ПЕРІОД, ТОМУ БУДЬТЕ ОСОБЛИВО СПОСТЕРЕЖЛИВИМИ, УВАЖНИМИ, НЕБАЙДУЖИМИ.

·         У 5-МУ КЛАСІ РОЗШИРИВСЯ ОБСЯГ ОСНОВНИХ ПРЕДМЕТІВ, ЗРОСЛА КІЛЬКІСТЬ ПРЕДМЕТІВ, ТОМУ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ ЧАС ДЛЯ ПІДГОТОВКИ УРОКІВ.

·         ЗАБЕЗПЕЧТЕ СВОЇМ ДІТЯМ УДАЛЕ ПОЄДНАННЯ ВІДПОЧИНКУ, ФІЗИЧНОЇ ПРАЦІ ТА РОБОТИ НАД УРОКАМИ.

·         ПРОГРАМИ ВКЛЮЧАЮТЬ БІЛЬШЕ ТЕОРЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ. ТОМУ СЛІД ПРИВЧАТИ ДІТЕЙ МІЦНО ЗАУЧУВАТИ ОКРЕМІ ПРАВИЛА З МАТЕМАТИКИ, УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТОЩО.
·         
   УВАЖНО СТЕЖТЕ ЗА РІВНЕМ ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ВАШИХ ДІТЕЙ. ХАЙ УДОМА ВИРАЗНО ЧИТАЮТЬ УСІ ТЕКСТИ, ЩО ЗАДАНІ З РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ.
·        
     СТЕЖТЕ ЗА ПОРАДАМИ ВЧИТЕЛІВ, ЗАПИСАНИМИ У ЩОДЕННИКАХ І РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
·         
    ДБАЙТЕ ПРО ТЕ, ЩОБ ДИТИНА НАВЧАЛАСЬ БУТИ ОХАЙНОЮ В УСЬОМУ, ВКЛЮЧАЮЧИ БЕРЕЖНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПІДРУЧНИКІВ.
·         
    НІКОЛИ НЕ ПОСПІШАЙТЕ З ВИСНОВКАМИ НІ ПРО ДИТИНУ, НІ ПРО ВЧИТЕЛЯ - ПРИЙДІТЬ У ШКОЛУ, ПОСПІЛКУЙТЕСЯ З УЧИТЕЛЕМ.
·         
     НАМАГАЙТЕСЬ ПРИДБАТИ ДЛЯ СІМЕЙНОЇ БІБЛІОТЕКИ РІЗНОМАНІТНІ СЛОВНИКИ ТА ДОВІДКОВУ ЛІТЕРАТУРУ.
·        
    ПАМ'ЯТАЙТЕ, ЩО КЛАС, ДЕ НАВЧАЄТЬСЯ ВАША ДИТИНА, - ЦІЛЕ ТРЬОХ КОЛЕКТИВІВ: ДІТЕЙ, БАТЬКІВ, УЧИТЕЛІВ. ЧИМ ДРУЖНІШІ, ЦІЛЕСПРЯМОВАНІШІ БУДУТЬ ЦІ КОЛЕКТИВИ, У ТИМ КРАЩІЙ АТМОСФЕРІ БУДЕ ФОРМУВАТИСЬ ВАШ ХЛОПЧИК ЧИ ДІВЧИНКА. ЦЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД КОЖНОГО Й ВІД ВАС ТЕЖ.
·        
    НЕ ЗАБУВАЙТЕ: ДИТИНУ НЕ СЛІД КАРАТИ ЗА НЕВМІННЯ, А ТЕРПЕЛИВО ВЧИТИ, ПІДКАЗУВАТИ, РАДИТИ, ДОПОМАГАТИ, ПІДТРИМУВАТИ.
       Обов'язковий прояв батьками інтересу до навчання дитини, до школи, класу, в якому вчиться дитина, до кожного прожитого нею шкільного дня. Неформальне спілкування зі своєю дитиною після шкільного дня.

      КЕРУЙТЕСЬ У СПІЛКУВАННІ З ДИТИНОЮ ПРАВИЛОМ: НАЙДІЄВІШИЙ ЗАСІБ ВИХОВАННЯ - ОСОБИСТИЙ ПРИКЛАД.
·         
         ДБАЙТЕ ПРО ВСЕБІЧНИЙ РОЗВИТОК СВОЄЇ ДИТИНИ.
·        
    УМІЙТЕ СТАВИТИ СЕБЕ НА МІСЦЕ ДИТИНИ.
·       
    ПАМ'ЯТАЙТЕ: ПРАЦЯ, ЗОКРЕМА НАВЧАЛЬНА, НЕ ЗАВДАЄ ШКОДИ ВИХОВАННЮ ДИТИНИ, А БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ - ПЕРШИЙ ВОРОГ.



Як зупинити булінг. Поради батькам







Безпека дітей

Поради щодо безпеки Ваших дітей

Перш ніж надати дитині самостійність, варто подбати про її безпеку.
Для цього патрульна поліція пропонує кілька простих правил:
1. Не пишіть імені й прізвища дитини на її речах, бо так їх може дізнатися хтось чужий.
Якщо незнайомець звертається до дитини на ім’я, він одразу викликає довіру і далі може нею маніпулювати. Краще напишіть на бирці одягу дитини чи її рюкзаку свій телефон – на той випадок, якщо річ загубиться.
2. Батьки вчать дітей не сідати в машину до незнайомців – це правильно. Нехай дитина засвоїть ще одне правило: якщо біля неї загальмувала машина або авто їде слідом і хтось із неї намагається привернути увагу дитини, треба швидко втікати у протилежний бік від руху автомобіля. Це допоможе виграти час і звернутися за допомогою.
3. Якщо незнайомець пропонує дитині піти туди, де його чекають мама або тато, нехай вона попросить його назвати імена батьків і якесь кодове слово. Придумайте разом із дитиною пароль для екстреного випадку, якщо раптом доведеться просити когось із знайомих її забрати. Пароль має бути нестандартним, щоб його неможливо було відгадати. Наприклад – пухнастий апельсин.
4. Скажіть дитині, що якщо його схопив незнайомець, то можна і навіть потрібно кусатися, штовхатися, дряпатися й будь-що привертати до себе увагу. Треба голосно кричати: «Я його не знаю! Він хоче мене викрасти!»
5. Дитина має знати, що незнайомці можуть задурити голову не лише їй, а й дорослому. Тож важливо швидко піти в безпечне місце вже за 5-7 секунд після початку розмови.
Стояти під час розмови слід на відстані 2-2,5 метрів від незнайомця, а якщо він наближатиметься, необхідно зробити крок назад. Разом із дитиною продумайте цю ситуацію, покажіть дистанцію в 2 метри і попередьте, що під час бесіди її потрібно зберігати.
6. Навчіть дитину чекати ліфт таким чином, щоб бачити всіх, хто до нього підходить (наприклад, спиною до стіни). І якщо це незнайомець або хтось малознайомий, під будь-яким приводом не заходити з ним у ліфт: робити вигляд, що щось забув, або йти до поштової скриньки.
Якщо хтось запрошує зайти, найкращий варіант – це ввічливо відповісти, що батьки дозволяють їздити в ліфті лише одному або зі знайомими сусідами. Якщо незнайомець намагається затягнути її в ліфт або закрити їй рота, потрібно битися, кусатися й кричати.
7. Якщо дитина сама вдома і хтось подзвонив у двері, та на запитання «Хто там?» ніхто не відповідає або у вічко в дверях нікого не видно, в жодному разі не можна відкривати дверей, навіть трошки, щоб подивитися, хто прийшов.
Не можна говорити, що батьків немає вдома, навіть якщо незнайомець представляється їхнім другом чи працівником комунальних служб. Якщо він дуже наполегливий і ломиться в квартиру, треба терміново телефонувати батькам, сусідам або в поліцію за номером 102.
8. Попередьте дитину, що в сучасному світі злочинці можуть знайти свою жертву через Інтернет, й не завжди 10-річний Микола з сусіднього будинку дійсно ним є. Небезпечна людина може листуватися під вигаданим ім’ям і виставляти не свої фото.
Поясніть дитині, що не можна повідомляти незнайомцям, навіть дітям, свій телефон, адресу, прізвище, надсилати фотографії та розповідати, коли і де вона любить гуляти. Тим більше в жодному разі не можна погоджуватися на прогулянку з незнайомою людиною.











Немає коментарів:

Дописати коментар